söndag 28 september 2008

det får fan räcka för idag. och om det mot all förmodan är någon stackars sate som fortfarande hoppas och längtar efter nya inlägg och inte har gett upp att läsa, så hoppas jag att du är nöjd. :)

idag ska jag på ljusparty som mia och jenny anordnar. det är fan det enda bra med hösten, att man får tända mysiga doftljus och krypa ner i soffan med en kopp te och en bra bok. annars ogillar jag skarpt hösten, för att inte tala om vintern, och brukar hamna i mer eller mindre lätta depressioner. allt är så mörkt och kallt och äckligt. isch.

imorgon ska jag och jonas kolla på en lägenhet.har dock inga stora förhoppningar. var många andra som visat intresse och så. men det ska bli kul iallafall. efter det ska jag till ikea med mamma, mormor och marie. mormor har aldrig varit där så hon är spänd av förväntan.

nä, nu ska jag göra nåt vettigt, det tog ju fan en timme att lägga in alla de där bilderna.
later!

0 kommentarer: