torsdag 22 november 2012

Julklappar ja. Det är dags att fixa det nu. Jag är ju Fröken Förberedd och måste alltid ligga steget före och gör jag inte det kommer jag liksom ur balans. Jag GILLAR att vara ute i god tid med klapparna eftersom jag direkt OGILLAR att springa omkring på stan dagarna innan jul med resten av Sveriges befolkning. Så en hel del av klapparna är redan fixade. Mestadels till min sida av familjen. Det är alltid lättare att köpa till sina egna anhöriga. Och extra bra är det ju om man får en önskelista eller om man springer på något som man tror skulle passa en viss person bra.

Idag har jag slagit in lite paket. Mollys klappar och födelsedagspresenter är redan kirrade. J är skitsvår att köpa till eftersom han sällan önskar sig något och jag har väldigt svårt att komma på något bra... En sak har jag iallafall köpt till honom.

Och ni då, har ni köpt några julklappar än? Ni kanske är helt klara rentav?

2 kommentarer:

Marie sa...

Inga klappar inköpta än, men jag och syrran ska ta en dag i början av december och ränna på stan :-)

Anonym sa...

ALLT klart ;) Blev klar igår faktiskt! Gillar att ha det gjort så jag bara kan julmysa på! /Marie