fredag 12 oktober 2012

Varm choklad, ostmackor och tända ljus. Godmorgon!


1 kommentarer:

/Spökmamman sa...

Hej min vän, ber så hemskt mycket om ursäkt över att jag inte svarat dig. Åh vad jag skäms. :( Känns för jävligt. Jag har inget direkt att skylla på förutom att livet liksom snurrat på för fort sedan jag började jobba. Skulle aldrig satt igång så tidigt, det har varit rätt tufft. Kan förklara när vi ses...för vi skall väl ses?! Hur har du och din lilla bedårande människa (ej Jonas höhöhö) det om dagarna?! Jag har gått ned i tid så jag har många luckor!! Känns jättebra, fast det är lättare att åka till jobbet när man varit där mycket. Tycker fortfarande det är superläskigt att vara ny... Hur mår du annars??? Inte så bra låter det som i bloggen?? Jag har ingen blogglust jag heller längre, har fått lite dumma kommentarer och vill inte lämna ut mig alltför mycket. Äh, nu slutar jag här. Förlåt igen kära Milla. Min skalle är som ett såll numera. Ta hand om dig!!! <3