torsdag 2 december 2010

Hade tydligen missförstått detta med julhandlande, för det handlades inte en enda julklapp. Mamma skulle ha en jacka samt ett par svarta byxor till begravningen. Jag kollade också efter något att ha på begravningen, men som vanligt hittade jag inget. Köpte mig dock en mysdress på H&M samt tre par örhängen. That´s it.

Vi lunchade på i ett inomhusköpcenter och åt någon slags indisk kycklinggryta. Den var så stark att det kändes som om hela käften skulle brinna upp! Vi kämpade men klarade inte av det, så mamma gick till Konsum (som bara låg några meter från där vi satt) och köpte en CF som vi kunde mildra smaken lite med. Tårarna var liksom på väg ut för varje tugga och mamma blev helt svett. Höhö. Med CF till blev det mycket bättre.

Åkte till syrran en sväng och kramades. Åh, vad han är ljuvlig, den där lille krabaten! :D Var trevligt att träffa dom igen även om det inte blev en så lång stund. Men jag ska förhoppningsvis dit igen på söndag.

Sitter här under filten och fryser som en galning. Det är så JÄVLA kallt.
Börjar känna mig lite sugen på middag. Ikväll blir det grekiskt plock. Längtar!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Fin liten bebis :)

Tror en påse saffran kostade 24:- på Ica... SJUKT!!!

Kram (lising)

Malla sa...

Vilken lite goding :)

Therese sa...

Han är verkligen helt bedårande! Och så liten :)

Jenny sa...

Åh så liten och söt, sista kortet är jue för underbart :).