fredag 24 augusti 2012

Det känns som att det börjar närma sig hösten. Sommaren ÄR verkligen kort. Där har han rätt, Ledin. Jag ser dock fram emot hösten på ett vis. Det kommer bli en del förändringar och fullt upp. Bland annat ser jag fram emot att fortsätta se mitt lilla hjärta utvecklas.
 
Jag hoppas att jag kan komma igång med träningen lite smått igen. Jag har ju inte fått träna de första 7 månaderna på grund av förlossningsskadorna. Svanskotan känns bättre och numer kan jag sitta ganska bra. Fast jag får ont om jag sitter för länge eller sitter på hårt underlag. Sfinkterrupturen vet jag inte riktigt hur det går med, eftersom jag inte varit på något återbesök. Måste nog boka tid för det, för det verkar inte som att jag kommer bli kallad.
 
 
Hösten kommer vara fullbokad. Vi har en del projekt på gång.
Imorgon ska M sova hos sin mormor för första gången. Det blir intressant både för henne och mig. I September ska jag och J till Stockholm och gå på Jesus Christ Superstar som jag fick biljetter till på min 30-årsdag.
 
Det ligger inte alltför långt fram i tiden att jag ska börja jobba igen, och M ska börja på förskola. Men först ska J hinna vara lite föräldraledig nu i vinter.

 
 
Fattar inte hur man gör bildtext nu sen Blogger uppdaterats? Bilden är iallafall från en härlig sommardag i Vänersborg.
 


0 kommentarer: