fredag 11 januari 2013

J.A.G  M.Å.S.T.E  T.A.  K.Ö.R.K.O.R.T.

Så är det bara. Skulle ha gjort det innan M kom men magen blev så stor så snabbt så jag nådde ju fan inte ner till pedalerna. Nästa plan var att ta det så fort hon var ute. Då visste jag inte att jag inte skulle kunna sitta på 6 månader.

Men nu, nu MÅSTE jag ta det. Jag har fått jobb (vikariat dock) som nästan kräver att jag har körkort eftersom det inte går så mycket bussar. Dessutom skulle det underlätta min vardag väldigt mycket med ett körkort. Har spanat runt på intensivutbildningar och räknat ut att det skulle kosta mig 12-15000 kr. Hej då nya fönster till huset? Fy fan.
Kanske bara ska ta en massa körlektioner istället, försöka hinna plugga hemmavid och sen boka teori och uppkörning bara. (Halkbanan har jag redan gjort) Det måste ju bli billigare?

Helt sjukt att jag ska börja jobba den 1 Februari och att M ska börja på dagis! Var tar tiden vägen?


2 kommentarer:

Sara sa...

Vart är det du ska börja? :)

Milla sa...

Edsholm! Sjukvik för Gaby till att börja med sen får vi se var jag hamnar.