torsdag 2 januari 2014

Nu när jag skulle krypa upp i sängen kände jag.... Ingen foglossning? Klev upp igen och tog ett varv i lägenheten och nej, faktiskt så verkar den ha försvunnit. Iallafall tillfälligt. Mycket märkligt, för tidigare under dagen har jag haft skitont! Jag har även haft tryckkänsla nedåt och molvärk i både mage och rygg i några dagar. Nu är det bara lite i ryggen.

Jag fattar inte, om några timmar blir jag mamma igen! Tror ni jag orkar sova något inatt? Det tror inte jag. Men jag ska göra ett tappert försök. Klockan ringer 06.00 och jag måste vara fastande inför operationen så jag får bara dricka en kopp te. Jag som är så jäkla hungrig på morgonen också. Usch, vad nervös jag är! Godnatt!

Uppdatering kl 06.12: Falskt alarm. Foglossningen är inte borta. Jag är snorig och har skitont i halsen. Lyckades sova ett par timmar trots allt men drömde om snittet. Är sjukt nervös över hur allt kommer gå. Inte länge kvar nu.

1 kommentarer:

Frida sa...

Stort lycka till idag! Så himla kul!!!!