onsdag 14 maj 2014

Idag har det känts lite lugnare här hemma faktiskt. Så skönt när det väl händer. Känner nästan att jag har koll på läget. Och barnen är någorlunda nöjda.

Jag var hos tandläkaren på förmiddagen. Passade på att lämna in ett papper till min chef också och sen kikade jag förbi BVC för att se om min bvc-tant hade tid att prata lite och ge mig lite råd angående S alternativt ge mig en snabb läkartid så jag kan få ut mjölkfri ersättning på recept. En burk kostar 230 kr utan recept! Rena rånet. Dessvärre fanns inte tanten där alls. Om det inte fortsätter lika illa som det varit de senaste dagarna eller blir värre får jag väl hålla mig till tåls till den 20:e. Idag har hon inte alls skrikit lika mycket vid amningen.

Mellisdags och försöka ge den lilla mat står härnäst på schemat och sen ska vi gå ut till lekparken. Solen skiner ju! :)

0 kommentarer: