fredag 27 april 2012



En längtan, en lycka, ett barn, ett hopp en gåva från himmelen jag just har fått. 
Två händer, två fötter, ett ansikte så sött ett efterlängtat litet barn jag just har fött. 
Ett skrik, ett skratt, en kropp så varm, ett vackert litet barn jag håller i min arm. 
Ett hjärta, en själ, ett helt nytt liv, ett barn som ska ta världen med flera små kliv. 
Ensam, vilsen och lite rädd ibland i mörkret du famlar efter en hand. 
Sorgen och glädjen följer dina spår, livserfarenheten är följden du får. 
Mamma, barn, två hjärtan bildar ett, ett starkare band har ingen sett. 
Något så stort, en känsla så stark, en kärlek som står på stadig mark. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu äntligen Milla har jag kollat..

75kr kostar det med schenker.

Du får allt för 350:- Stol och bord..

//Rebecca

Anonym sa...

Japp, frakt stol och bord..

Hittar inte din mail :/