söndag 13 maj 2012

Idag är det 4 månader sedan jag fick äran att bli mamma till den mest underbara lilla tjejen i hela världen. Jag vet inte vad jag hade gjort utan henne. Hon ger mitt liv en mening. <3 Man vet inte vad riktig kärlek är innan man har blivit förälder. Den kärleken man har till sitt barn är helt ofattbart stor!

Igår hade vi dop för henne och det blev en helt underbar dag tillsammans med släkt och vänner! Berättar mer om det en annan gång, jag har lite småfix att göra medan Liten sover.

Vi ska strax gå och hälsa på syrran och kolla om hon fick några fina bilder från gårdagen då hon satt på front row. :) 




1 kommentarer:

Emma - mamma till två sa...

Härligt att dopet blev lyckat!
Och vad fort tiden går.. Tänk att de är så stora redan.. Våra två är ju ungefär lika gamla. :)