torsdag 31 maj 2012

31:a Maj. Min födelsedag. Min TRETTIONDE födelsedag till och med. Tänk, vad fort livet går egentligen. Det gäller att försöka ta tillvara på dagarna, för de kommer aldrig igen. Tänker ofta på Jonas Gardells vackra boktitel "Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter." Så sant som det var sagt!

Förra året på min födelsedag berättade vi för familj och släkt att jag var gravid. Den dagen kommer jag aldrig att glömma. Så många lyckotårar som fälldes för vår skull.
I år har jag den stora lyckan att ha min lilla dotter här hos mig. Jag är så oerhört tacksam för varje dag jag får med denna lilla ljuvliga varelse.


4 kommentarer:

Trivsamma förändringar sa...

Stort grattis Camilla!
Hoppas du har en riktig toppendag!

Håller med dig om att man verkligen känner sig lycklig, nu när man har en bebis vid sin sida! Livet är helt plötsligt mycket mer värdefullt!

Marie sa...

Grattis grattis :-)

/Spökmamman sa...

Stort grattis igen kära du!! <3 Åh vilken underbar bild! Tusen kramar på Din Dag!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Första gången jag är här.
Grattis i efterskott på din stora dag!

Jag har inte hunnit kolla så mycket här inne hos dig. Ska ta och göra det. Verkar vara en charmig blogg och vill gärna komma hit igen.

Ha en fin fredag och helg!

Kram Maria