onsdag 10 augusti 2011

Sömn hjälpte för att bli av med huvudvärken. Fast jag känner mig fortfarande tung i huvudet. Mycket märkligt att jag får sån fruktansvärd huvudvärk. Det är liksom inte vanlig huvudvärk, utan mycket värre. Jag är faktiskt lite orolig för att det har med tumören att göra. Men det är förhoppningsvis bara på grund av graviditeten. Någon krämpa ska man väl ha när man är gravid!

Idag ska jag träffa min låtsassyster en sväng och sen ska jag träffa systersyster och lilla L också. Egentligen skulle jag sova över hos dom, men eftersom huvudet inte känns helt hundra så blir det inte så. Har inte tänkt plugga någon teori idag iallafall. ORKAR INTE.

1 kommentarer:

Du fattas mig sa...

Det kan inte vara "vanlig" migrän då? Går det inte att kolla detta på något sätt, vad värken beror på. Det måste ju vara skönare för dig att veta vad den beror på...

Tänk vad fort tiden gått hittills! Vecka 17, redan!

kram