onsdag 24 augusti 2011

Nu är snart Augusti till ända och September och hösten närmar sig med stormsteg. Jag ser verkligen fram emot hösten. Det är fantastiskt med vackra höstdagar med krispig höstluft och löv i gulorangea toner som ligger i drivor på marken.

Jag ser nästan till och med fram emot vintern i år. Eller ja, inte mot vintern i sig. Den kan jag gladeligen vara utan. Men vår lilla bebis kommer ju efter jul. Och det är verkligen något att se fram emot. Jag längtar! Jag tror att hösten kommer gå snabbt. Hittills har graviditeten gått i ett svisch.

Ikväll väntar ett kvällspass på jobbet, föjt av två dagturer på torsdag och fredag. Jag har duschat och tänkte gå och göra mig iordning för dagen om en liten stund.


Bilden tog jag i Örebro förra året, när jag hälsade på J som bodde och jobbade där tillfälligt.


0 kommentarer: