fredag 12 augusti 2011

Jag har fortfarande inte blivit bra sen jag fick så ont i huvudet i tisdags. Ända sedan dess har jag känt mig tung i huvudet och liksom haft liiite ont bara. Den sk "hangovern" brukar annars bara hålla i sig i en dag, dagen efter, men nu har det hållt i sig i tre dagar. Jag borde verkligen prata med min BM om detta, för det kan inte vara normalt. Undrar om man ska försöka få tag på henne på telefon till veckan? Jag ska ju inte dit förrän om flera veckor.

Idag ska jag rensa svamp. Det är nog allt. Har iallafall inga andra planer och just nu känns det inte som att jag orkar göra så mycket annat heller.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr så är det normalt att få extrem huvudvärk under graviditet. Både vanlig och migränliknande huvudvärk. Dina "anfall" låter som migrän och har du inte haft det innan gravditeten så kan det trigga i gång det nu.
Dom som har migrän redan innan dom blir gravida kan antingen bli av med det helt under graviditet eller så blir det 100 gånger värre. Det har med hormoner och allt att göra. Jobbigt men sant :/
Men eftersom du har din tumör så kan man ju hellre kolla upp det en gång för mycket än en gång för lite. Hoppas det blir bättre :)