torsdag 4 december 2008

jag har blivit utmanad av therese.

8 favoritprogram:

1. scrubs.
2. sjukhuset.
3. the office.
4. family guy.
5. vem vet mest.
6. dokumentärer.
7. desperate housewives.
8. that 70`s show.


8 saker jag gjorde igår:

1. fixade skitmycket hemma.
2. jobbade.
3. kollade på tv.
4. bloggade.
5. pratade med jonas i telefon.
6. läste.
7. saknade jonas.
8. tänkte på jonas.


8 saker jag ser fram emot:

1. att jonas ska komma hem.
2. att jag ska få gosa med jonas.
3. att julen ska ta slut.
4. att få en bebis.
5. sommar och sol.
6. att få börja plugga och sen få ett riktigt jobb.
7. att få flytta till hus.
8. att få pussas med jonas.


8 favoritrestauranger:

1. andrum.
2. alfies.
3. sjökvistens kycklingbaguett.
4. äsch. jag vet fan inte.
5.
6.
7.
8.

8 saker på min önskelista:

1. att få resa. mycket. helst till solen.
2. ett jobb. det är högt prioriterat.
3. en bebis.
4. att jonas ska komma hem.
5. att jonas ska komma hem.
6. att jonas ska komma hem.
7. att jonas ska komma hem.
8. att slippa sova ensam inatt.


märks det att jag saknar jonas nu?

ja, ni trogna läsare verkade inte värst sugna på att bli utmanade vad gällde julklappslistan, kanske detta är bättre? tror fan inte att det var EN enda själ som gjorde julklappslistan.
jag nämner inga namn denna gången heller, ni som känner er träffade är utmanade på denna lista!

usch. jag ska gå och lägga mig i den stora, stora sängen. det är tomt och kallt där.

1 kommentarer:

Pearldrop sa...

nej jag tror itne heller det skulle vara några problem, vi har ju haft så mkt å pratat om redan så ;)
men vad kul! då skriver jag upp dej på den 13:e så lämnar du ett säkert besked under veckan, helst innan lördgaen då, gärna runt tors ;) Nu såg jag dej komma in på msn så nu haffar jag dej där!