fredag 10 april 2009

Ja, idag har vi varit ute och gått den årliga äggpromenaden med tillhörande tipspromenad. Det var jag, Jonas, Jennie, Gaby, Robert och Nicolas som gick rundan. Det var trevligt, och som vanligt mycket folk. Men var inte frågorna svåra i år? Jag fick 7 rätt och Jonas 8. (Av 12.)
Nico var så söt med sina mascarafräknar. Efter promenaden tog vi en sväng till ICA och handlade det viktigaste, (Läs: 1,2 kg GODIS! Jag vet inte om det mest var för vår egen skull eller för att kunna bjuda eventuella påskkärringar/påskgubbar, men jag tror det var det förstnämnda.)

Lite yoga hann jag med också. Vann ju en ny instruktionsdvd på Tradera nyligen som jag var tvungen att testa. Den var helt okej, men rätt så svår.
Nu under kvällen har jag suttit och lagt in massa kläder på Tradera. Mer än hälften av grejerna har jag nog hunnit med tror jag.
Igår var jag uppe tidigt, tog en långpromenad med Rebecca, vi tog även en sväng förbi bibblan och lånade lite böcker inför våra skolarbeten. Sedan ägnade jag resten av torsdagen åt att plugga. Först gjorde jag klart en uppgift där jag skulle sammanfatta och reflektera över en bok jag läst, sedan skulle jag läsa in mig på ämnet stroke och redogöra för hur rehabiliteringen kan se ut. Jag gjorde lite mer än halva uppgiften. Det tog typ hela kvällen. Men jag tänkte att det är lika bra att passa på medan jag inte jobbar. Idag har jag dock inte ens tittat på en bok.



Massa människor på äggpromenad.

Söta Nico.
Jag och Jonas vann en hel kartong ägg tillsammans. Sweet!

Såhär ser 1,2 kg lösgodis ut.


1 kommentarer:

Marie sa...

Haha du har fått med min pappa på kort *s* han har en grönbrunaktig väst på sig.

Tyckte också att frågorna var ovanligt svåra i år.