lördag 25 april 2009

Är hemma från jobbet en sväng. Skittrött. Dock tänker jag inte sova för då blir jag ÄNNU tröttare.
Ska vara stationerad igen klockan 17.00 och innan dess ska jag laga mat samt trycka i mig den. Annars har jag inga planer. Det ska bli så gött när dagen är slut. Arbetsdagen alltså. Av någon konstig anledning så brukar jag oftast bli pigg när jag kommer hem på kvällen efter jobbet om jag vet att jag är ledig dagen efter, även om jag varit skittrött under dagen. Får hoppas att så är fallet också idag.

Igår hade jag en dålig dag. Allt kändes skit plus att tanden gjorde svinont och jag var allmänt ledsen och irriterad, men när jag kom hem från jobbet fick jag en glad överraskning, Jonas hade bakat kladdkaka till mig! Och jag tror inte att det är någon hemlighet att jag ÄLSKAR kladdkaka. (Läs: allt som innehåller choklad.) Den var god som attan. Han är så söt min baby.
Idag känns det bättre, fast tanden gör ju såklart ont. Skittand.

Nä, nu ska jag softa lite i soffan och försöka fundera ut vad jag ska äta för något.
Imorgon blir de plugg för hela slanten!

2 kommentarer:

Pearldrop sa...

Jag sover alltid en halvtimme på delade turer, för annars är jag så trött vid sju-halvåtta att jag knappt orkar köra! Powernap vettu ;)

Sara sa...

va sött då ;)