fredag 17 april 2009

Idag har det varit lite lugnare på jobbet.
Jag har krängt lite stuff på Tradera nu under kvällen. Dock inte alla mina objekt. Men det gör inget. Har dock massa grejer (endel rätt snygga plagg faktiskt) som ligger ute fortfarande så jag hoppas på fler köpare!
Nu ska jag och Jonas åka och hämta dinner, det blir pizza till honom och pasta till mig, sedan ska vi ha myskväll med en film. Skitskönt.

I helgen blir det kanske till att packa och posta/skicka kläder runtom i hela Sverige. (Om jag fått in pengarna för plaggen på kontot vill säga) Och så ska jag försöka gå ut och gå lite. Annars ska jag bara ta dagen som den kommer. :)

1 kommentarer:

Marie sa...

Jag skulle kunna gå och se showen igen :-)

Ha det bra under helgen och hoppas att pengarna trillar in på ditt konto :-)