onsdag 1 april 2009

Jag har blivit utmanad av Sara såhär på kvällskvisten.

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter: Camilla.
Smeknamn: Milla. Fast nästan alla kallar mig ju Milla, så det är typ mitt riktiga namn.
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Oj, vad svårt! När jag är ledsen kan jag gråta till vilken låt som helst nästan.
Beroende av: Närhet, Jonas, min familj & mina vänner.
Vad tror folk om dig?: Säkert att jag är blyg.
Stämmer det?: Ja, inför folk jag inte riktigt känner. Tror knappast att mina vänner skulle kalla mig blyg.
Vad får du oftast komplimanger för?: Jonas brukar säga att jag är söt. Annars vettefan.
Vad säger du för att imponera på någon?: Saras svar var bra så jag låter det stå kvar. Jag pratar om saker som jag har gemensamt med personen jag vill impa på.
Hur imponerar man på dig?: Genom att vara rolig och ironisk. Humor kommer man långt med i mina ögon.
Brukar du skratta för dig själv?: Oh, ja! För mig själv och åt mig själv när jag säger något som jag tycker är skitkul och klockrent. (Ganska ofta alltså.)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag älskar dig. Är hemma nu. Puss.
Var bor du?: I en lägenhet.
Trivs du där: Det duger väl for now.
Äger du några converse: Två par, ett par knallrosa och ett par naturvita.
Sprit, cider, vin eller öl: Beror på humör och dagsform.
Brukar du bli för full: Brukar nej, men det har hänt.
Är du allergisk mot något: Nån pollen eller någon sån shit. Snorar som en idiot hela somrarna.
Har du haft sex idag: Nej.
Hur svarar du i mobilen: Oftast: "Ah, det är Milla?"
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller syrran tror jag. Oftast.
Antal timmar sömn inatt: Säkert typ 8,5-9. Sweet!
Brukar du komma i tid: Jag försöker! Gillar inte när folk är sena om man bestämt en tid. Ja, någon minut går självklart bra, men inte när det börjar dra sig mot en kvart-tjugo minuter sådär. Då blir jag irriterad, och jag vill heller inte vara den som folk väntar på. Är alltid ute i löjligt god tid om jag ska på typ en intervju eller något.

När mår du bra: När jag får vara med Jonas, familjen eller mina underbara vänner!
När blev du fotad senast: Inte alltför längesen.
Hur känner du dig nu: Rätt så bra, lite, lite trött kanske.
Vanligaste färg på dina kläder: Vet faktiskt inte. Svart?
Vad tycker du om fötter: De är läskiga! Äckliga och luktar illa.
Vad saknar du: Större boende, ett fast jobb och ett barn.
Hade du en bra kväll igår: Ja.
Favoritdryck på morgonen: Te eller juice.
Rakar du benen: Ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Varierande.
Är du blyg?: Med människor jag inte känner.
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Har du spytt offentligt: Det har hänt.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Säkert inget särskilt. Inte hålla på och ta mig själv på snoppen och sånt iaf.
Är du bortskämd: Det kan hända.
Vad gör du i morgon: Hälsar på mormor.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Bah! Jag bryr mig inte om kändisar.
Vad längtar du till?: Sommar med grill, öl och vänner. Och tills jag ska få äran att bli mamma.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Finns inga bättre. Jag älskar er allihop.
Vad använder du för shampoo?: Head&Shoulders.
Hur gammal är du: 26 ett tag till.
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om väldigt många just nu.
Gröna eller röda äppeln: Är ingen äppelfantast, men röda tror jag.
Gillar du golf: Moderatbandy menar du? Nej, det intresserar mig inte det minsta.
Vilken tid gick du upp idag: Sent.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Nej.
Är det okej att gråta: Jag tycker att det är onormalt att aldrig göra det.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: En miljon... Köpa en större lägenhet. Och resa.
Bär du glasögon eller linser: Yes, både och.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte.
Har du piercing: Näsan och öronen. Navelpiercingen är long gone.
Vill du gifta dig: Absolut. Helst utomlands.
Vill du ha barn: Jag längtar, längtar, längtar!
Solar du ofta: Nej.
Är du bra på att laga mat: Det tycker jag nog.

Är du flygrädd:
Nej.
Hur vig är du: Inte överdrivet.
Är du musikalisk?: Tyvärr. Men jag älskar musik.
Vad dricker du helst när du är törstig?: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Det finns så många goda, men jag måste nog säga Jonas hemlagade.
Tror du på ett liv efter döden: Absolut.
Tycker du om sushi: Jag har aldrig testat. Tycker det verkar läskigt med rå fisk.
Vad äter du helst när du ser på film: Lösgodis. (Choklad)
Har du tandläkarskräck?: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du: Blåa.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Många gånger.
Biter du på naglarna: Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: Olika, men räknas promenader och yogan med i den kategorin så blir det väl ca 3-4 ggr i veckan.
Senaste låt du hörde: Någon oidentifierbar låt på p3.

Jag utmanar alla er som vill anta denna utmaning!

0 kommentarer: