tisdag 31 mars 2009

Jag vann förresten en Tradera-auktion idag. Tre boleros, 25 kr för alla tre + frakten på 46 kr = 71 kr. Det var ju i sanning ett jävligt bra fynd måste jag säga!
Ska bli spännande att få hem plaggen så jag får se hur de ser ut live, de kanske är helt skabbiga, men de såg hela och fina ut på bilden och jag har ju inte gjort någon större pengaförlust om så skulle vara fallet att de är alldeles oanvändbara.

Bilden är inte särskilt smickrande, speciellt inte med tanke på att den beiga boleron har samma färg som golvet och knappt syns om man inte kisar och ser två vita knappar fram, men såhär ser de ut iaf.

Jag har även fler auktioner på lut. Ganska många grejer som jag siktat in mig på faktiskt. Vi får se om jag vinner någon mer. Jag vill ju inte att det ska bli för dyrt heller. Vitsen är ju att man ska kunna fynda! Och som ni vet älskar jag att fynda. :) Vem gör inte det förresten!?

3 kommentarer:

gaby sa...

ja kollade på boleros sista ja va på h&m.. men ja hade väl inte råd att köpa nån så de fick vara.. men ja e ju sugen på en iaf.. ja vet inte om de gick å göra så som du sa för de ser ut som ja måste skriva in mitt konto iaf... men ja har ett nu iaf så de e väl skit samma för mig. puss å kram

gaby sa...

ska bara testa...

Anonym sa...

jo de gick :) puss