torsdag 26 mars 2009

Idag har vi städat här hemma igen, eftersom det är städtorsdag. Tycker veckorna går så jäkla snabbt.
Jag har precis kommit hem från IKEA där jag varit med Figge och Jennie och spenderat lite pengar. Jag skulle inte ha något speciellt men kom som vanligt hem med lite allt möjligt. Bland annat en ny lampa, ett litet rivjärn och choklad från Anthon Berg (!) som kostade 10 kr för en påse med deras chokladägg. Jag älskar dom, de är så förbannat goda!

Nu är jag gräsänka för kvällen, för Jonas and friends är i Folkets Hus på konsert, Ted Åström sjunger Johnny Cash. Jennie var snäll och bjöd över mig till deras place ikväll, så efter lite intag av föda så ska jag bege mig dit och umgås en stund tänkte jag.

3 kommentarer:

Marie sa...

Sist jag var på Ikea lyckades jag komma därifrån med värmeljus för 19kronor *s*

Ha en bra kväll :-)

Anonym sa...

så, det var alltså flera som tyckte att det var ett riktigt SKIT möte igår. gott att vi är flera :) fy fan för alla dessa regler och för LAS som inte är till någon hjälp. suck.

Anonym sa...

Vad roligt att höra, känner mig på riktig amatörnivå än, men övning ger färdighet! Natti natti...