måndag 9 mars 2009

Det blev filmen Barnhemmet ikväll. Den var läskig men bra.


Till filmen åt vi den där lasagnen som jag tjatat om, den blev supergod faktiskt. Vi hade quornfärs, krossade tomater, lök, bladspenat, zucchini och bechamelsås i. Smaskigt värre!
Dessutom har Jonas varit duktig och bakat två brödlimpor idag igen. Inte alla som kan skryta med en sådan karl inte! Jag kan verkligen skatta mig lycklig.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen kolla på Vem vet mest?
Imorgon ska jag till stan och träffa Gaby och fira lilla Nico, eftersom jag jobbade i helgen och därför inte kunde vara med på kalaset då. Eventuellt kanske Johankie (och kanske även lilla Rasmus) möter upp oss också om hon har tid.

2 kommentarer:

Sara sa...

ja de får vi verkligen! jaa det vra synd, men fick iaf komma ut lite :) men vi får hörs i veckan! har ite så mycket jobb nu :) köss

Anonym sa...

ja den är bra:-)
ha en trevlig dag! kram