tisdag 10 mars 2009

Jo, jag klickade allt hem lite stuff. Kunde inte hålla mig.
Såg i efterhand att det blev mycket svarta grejer, vilket kanske inte är så jäkla upplyftande inför våren/sommaren men å andra sidan använder jag inte överdrivet mycket svart annars, dessutom är det en färg som alltid är gångbar. Särskilt dyrt blev det faktiskt inte heller.
Här kommer några av sakerna som inhandlades idag.

Denna tubtopp ser snygg ut på bilden. Dessutom är just tubtoppen finfin att ha på sig på soliga sommardagar.

Den här tunikaklänningen är egentligen inget särskilt, men jag beställde en likadan aprikos för längesen och den var helk okej med ett bälte i midjan. (Färgen var dock inte aprikos som den skulle vara, utan orange, så den har jag gjort mig av med vid det här laget.) Men svart är ju alltid svart så förhoppningsvis är det bara en svart tunika och ingenting annat denna gång. Ett plus för priset; 65 pix!

Har redan några stycken tunikor av det här slaget i garderoben, dock ingen i den här härliga färgen som heter "ljus aprikos" hoppas att den är ljus aprikos och inte orange nu!
Tänkte att den kunde vara snygg med ett par vita tights/leggings nu i vår och sommar.

Även två boleros från Haléns fick följa med hem. Tyckte att de såg sköna ut med de vida ärmarna och de kan nog komma att användas flitigt i sommar. Priset gjorde sitt också 138 kr. :)

Fan, vad smidigt det är att sitta hemma och klicka hem saker.
Fast om jag får välja så föredrar jag nog ändå att shoppa på vanligt sätt, då man kan prova kläderna och känna på kvalitén och annat.

3 kommentarer:

Buzaan sa...

Är väldigt smidigt med nätshopping :)
Brukar alltid handla mina kläder så, visseligen kan man ju inte prova innan men jag brukar ha tur när ja beställer :)

Sara sa...

najs :D japp en promenix blir de apselut! hör av dig nästa gång du ska klikca hem grejer för då är jag på och delar frakten me dig vettu ;D

Buzaan sa...

Tack, kul när man gör lite fynd :)