torsdag 12 mars 2009

Ja, då var jag hemkommen från ÖB där jag spenderat lite av eftermiddagen med mor och syster.
Några hundralappar fattigare blev jag, men jag fick som vanligt mycket för pengarna. Nu har jag laddat upp med tvål, duschcreme, hudlotion och massa annat, så jag behöver iallafall inte gå smutsig. Köpte ett Body Butter som luktade skitgott, fick värsta sommarkänslorna!
När vi kom ut från butiken hade det börjat snöa! Jag kände genast hur humöret sjönk. Jag vill inte ha någon mer jävla snö nu. Är så trött på snö och kyla. Varsågod våren, och kom.

Jag var ute och gick med Robert förut. Det var friskt men kallt. Inte särskilt behagligt faktiskt.
Jonas sitter väl fortfarande och häckar i den där kojan, stackarn. Han måste vara dödsuttråkad vid det här laget. Ikväll kommer han äntligen hem till mig igen.

Annars så har jag faktiskt påbörjat projekt städtorsdag och har nu bara badrummet och golven kvar. Badrummet ska jag alldeles strax sätta igång med men golven får faktiskt vänta tills imorgon. Är trött som tusan, eftersom jag inte sov något inatt nästan och inte har jag hunnit vila något på dagen heller. Förmodligen blir det sängen tidigt ikväll.
Nej, nu ska jag äta lite pastasallad som Jonas gjorde iordning igår och sedan ta tag i badrummet så jag blir klar någon gång.

0 kommentarer: