onsdag 18 mars 2009

Gud, vad den här veckan har gått fort hittills. Det är ju redan onsdag igen!
Den här onsdagen har jag spenderat på jobbet hela dagen känns det som. Jag var förvisso hemma och sov i två timmar förut. Trött är jag dock fortfarande.

Seansen igår var jättebra, men det var lite väl utdraget. Tex så var det kanske 7-8 st som fick "meddelanden" bara (på en och en halv timme) och han pratade så länge med varje person. Hade varit roligare om han kortat ned det så fler kunde fått meddelanden.
Sedan var det en halvtimmes paus som kändes totalt onödig. (en femminuters bensträckare skulle ha räckt.)
Till sist var det 45 minuters frågestund där vi fick ställa frågor till Terry om hans liv och arbete som medium.
Det kändes också skitonödigt! Vi hade ju inte betalat för att komma dit och få ställa frågor till honom liksom. Hade jag velat veta något så hade jag googlat honom när jag kom hem.
Så det var lite synd, men på det stora hela var det bra. Mycket skratt och så.

Jag övningskörde ju dit och det gick helt utan anmärkning.
Jag börjar arta mig! Sedan tog vi en sväng ner till köpcentret för att få i oss lite föda.
Vi hamnade på en amerikansk restaurang i 50-talsstil som hette Joe´s Diner.
Maten var skitgod, men det var så brutalt stora portioner (antar att det var american size) så vi orkade inte på långa vägar äta upp.
Vi åt kycklingfilé med pepparsås och något som hette idahopotatis. De där jävla potatisarna måste ha varit stora som manshuvuden innan tillagning, för maken till superstora klyftpotatis har jag då aldrig skådat! Gott var det dock som sagt.
Efter maten rullade vi ut för att ta en sväng i butikerna.
Strosade runt lite, jag köpte ingenting alls, mamma köpte en kajal.

Kom tillbaka hem strax innan midnatt och då var jag skittrött. Kunde inte somna som vanligt, men tillslut tog tröttheten överhand och jag kom till ro, och när jag väl somnat så sov jag så jäkla gott! Ville bara dra täcket över huvudet imorse när klockan ringde strax innan sex.
Menmen, nu är även denna dag avklarad.
Imorgon har jag inte så mycket planerat förutom vårdcentralen och städtorsdag. Ska nog bara slappa resten av dagen tror jag.


Femtiotalsrestaurangen.

Megaportionen med mat. JA, det är potatisen som ligger längst upp till höger i bild. Tre sådana stora klyftor fick vi.

Min söta mami utanför köpcentret.

0 kommentarer: