söndag 15 mars 2009

Syrran och Daniel hade bokat bord klockan 17.00 på Alfies de också och de satt vid bordet bakom oss.

Hungrig som en varg!

Jonas åt en smaskig Carbonara.

Jag åt favvisen, kycklingfilé wokad i färska örter.

Jag var jävligt sugen på en bit italiensk chokladtårta med vispgrädde och bär, men jag var så mätt efter förrätten (vitlöksbröd med parmesan) och huvudrätten att jag tyvärr inte orkade. Det förföljde mig sedan hela kvällen och jag suckade trånande efter den när vi var på musikalen.

Inne i salongen innan föreställningen börjat.

Jag säger det igen, se den!

Jag är visst lite suddig men jag ser så kär ut så jag tog med den iaf. :)

Jonas och jag innan föreställningen.

Öl inne på Leprechaun.

Min underbara sambo.

Jag ser superblond ut på bilden, men jag lovar att det inte är riktigt så illa i verkligheten. Något med ljuset bara.

Jonas softar till den irländska musiken.


0 kommentarer: