torsdag 19 mars 2009

Jennie kunde inte följa med ut på promenad, men som tur var följde Marie med istället.
Vi var ute i lite mer än en timme. Jag borde dock ha lärt mig något från förra gången jag var ute och gick i bara tights (när jag blev dödsförkyld dagen efter) men det gjorde jag inte. Låren/stjärten var iskalla när jag kom tillbaka och jag fryser fan fortfarande. Hoppas verkligen att jag INTE blir sjuk igen nu bara.

När jag kom tillbaka hem hade Jonas lagat mat, vegetarisk jordnötsgryta med morot och garam masala. En av våra favvorätter. Det var mycket gott att få något i magen.
Jonas är hos Robin och kollar på hockey och jag sitter ihopkrupen under filten i soffan.
Jag kommer definitivt att lägga mig tidigt ikväll, för jag är trött som vanligt, och så ska jag ju upp tidigt och jobba imorgon också så det är skönt att komma till sängs i någorlunda tid.


Vegetarisk gryta med smak av Indien.

2 kommentarer:

Marie sa...

Hoppas du tinat upp nu :-)

Ja jag får se till att få tummen ur och gå och se honom snart. Men jag skulle nog bli rädd om han skulle vilja prata med mig :-p

Pearldrop sa...

Det där både såg och lät jättegott! Har ni något recept på det man skulle kunna få? :D

Hoppas du klarar dig ifrån förkylning! SKa hålla tummarna.