torsdag 5 mars 2009

Jag kan säga direkt att jag inte har lyft ett handtag här hemma idag, trots att det städtorsdag och allt. Jag har inte orkat. Var aptrött när jag kom hem från jobbet förut, så jag har mestadels softat och sen kom Robert hit så jag har umgåtts med honom under kvällen.
Jag och Jonas har kollat på "Sveriges värsta bilförare."
Tror att jag ska lägga mig ganska tidigt ikväll. Halsen gör ont och jag är fortfarande jävligt trött i skallen.
Lite te först och en apelsin.
Är trött på den här jävla förkylningen nu.

3 kommentarer:

Pearldrop sa...

Sry! jag hann ångra mig! tack så mkt :)

Anonym sa...

vad gullig du är, jo jag har lite pulverkaffe, får ta det:)
krya på dig, god natt!

Anonym sa...

Åh nej då, det ska jag inte :) Så du hittade till den bloggen också, det var kul :)
Nej jag följer inte riktigt 138 bloggar, jag är bara ganska bra på att överdriva ibland ;)
Hoppas du blir frisk sart!