söndag 15 mars 2009

Snart är helgen slut för den här gången.
Veckorna går ovanligt snabbt nuförtiden.
Jag ser inte direkt fram emot kommande vecka, eftersom det känns som om jag har så mycket inplanerat. Tycker bättre om att ha några enstaka saker planerade som jobb tex och sedan ta resten som det kommer. (Tänka sig, jag med mitt kontrollbehov som helst vill planera allt långt i förväg. Men ibland är det skönt att inte ha en massa måsten också.) Visserligen är det inga tråkiga saker som står på agendan, men det är jobbigt ändå.

Måndag: Jobba 7.00-15.00, sedan är det Tjejkväll på badhuset mellan 18.00-21.15.
Tisdag: Hem till mamma runt 14.00, Terry Evans i Charlottenberg 19.00-22.00, vilket betyder att jag kommer att komma hem sent. Det tar ju ett tag att åka från Charlottenberg.
Onsdag: Jobba delad tur, dvs 7.00-13.00/17.00-21.30.
Torsdag: Vårdcentralen 12.30.
Fredag: Jobba 7.00-14.00.
Lördag: Jobba 7.00-15.00, hem till Gaby för att umgås?
Söndag: Jobba delad tur.

Däremellan hade jag tänkt hinna umgås lite med Jonas också och kanske hinna träffa lite andra människor, göra vardagssysslor, ringa och beställa tid för slingning, samt promenera, göra yoga och lite andra saker.
Usch, ska bli skönt när nästa vecka är över.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, din vecka lär gå i en rasande fart! Hoppas du inte mått illa något mer! Kramiz M