söndag 29 mars 2009

Idag har jag inte gjort någonting på hela dagen. Nästan så jag har lite dåligt samvete faktiskt.
Det enda vettiga jag gjort är att ha kört igenom mitt yogaprogram och gjort iordning en Veckomatsedel för kommande vecka.
Det är så jäkla skönt att ha en färdig plan så man slipper hålla på och fundera på vad man ska äta varenda dag, det tar så mycket onödig tid.
Så nu blir det snart en rejäl inhandling av mat på Willys.
Inte ens disken har jag orkat ta tag i, det var mycket roligare att kolla auktioner på Tradera. Men det slår tillbaka imorgon när jag måste diska alltihop och det är intorkade matrester på tallrikarna som är skitjobbiga att få bort.

Nä, nu ska jag stoppa något i magen.

5 kommentarer:

Tessan sa...

Det är absolut lika härligt som det låter också =)

Sara sa...

det där är ganska smart ju ;) borde jag göra, jag som typ står i panik och kollar igenom frysen varje dag.. haha! pusss

Malin sa...

Ibland är det skönta tt inte göra något, bara va.. det behöver vi alla så jag tycker du ska kasta bort det dåliga samvetet direkt! Tråkigt att det inte gick att släcka ner, själv glömde jag det först, så det han bara vara halvsläckt härhemma en stund! Kramiz M

Marie sa...

Hur lägger du upp matsedeln? Sju rätter som ni kan laga vilken dag i veckan som helst eller är maträtten bestämd till varje dag? :-)

Daniel sa...

oj en sådan lista har jag planerat att göra i evigheter, istället far man varannan dag till affären å hassar tid!