onsdag 11 mars 2009

Klockan är snart 17.30 och det är fortfarande ljust ute! Helt otroligt, men ofattbart skönt.
Jag har varit ute på en långprommis med Sara + vovve. Det var skittrevligt att träffa henne igen och mycket härligt att komma ut och få lite frisk luft och röra lite på sig.

Nu har jag precis käkat lite mat och vinkat av min karl som ska tillbringa kvällen/natten i en torftig, gammal stuga ute i skogen någonstans. Han ska nämligen fotografera örnar!
Jonas gillar verkligen att fotografera om ni inte visste det redan och nu ska han då ta lite snygga bilder på örnar.
Jag tycker det känns lite läskigt att han ska sova i en stuga mitt ute i buschen där jag kanske inte ens kan nå honom på mobilen, men han klarar sig nog säkert. Han har med sig rejält med varma kläder och massvis med mat så förhoppningsvis är det ingen fara. Fast bara tanken på att sova i en stuga (som är praktiskt taget utan värme) i mars känns osannolik för mig.

Well. Jag ska försöka att inte oroa mig för min käre sambo (fast det är lättare sagt än gjort) och nu ska jag istället bege mig hem till Jennie för att umgås lite och få något annat att tänka på. Även Mia och lilla Thea skulle ansluta så det blir nog trevligt.
Later!

2 kommentarer:

Marie sa...

Fryslort som jag är så lät det inte alls bekvämt att sova i en stuga i mitten av mars :-p har han behövt åka långt för att fotografera dom?

Hoppas du haft en bra kväll :-)

Anonym sa...

det var så länge sen...kommer knappt ihåg, men jag har för mig att de bara översatte i korta dra liksom,...är osäker! Men bra var det! Alla som fick kontakt, foick även en ros av Terry från den som tog kontakten...kramiz M