lördag 7 mars 2009

Jag ska ner till Folkets Hus i eftermiddag med mami och några väninnor till henne, de har en Kropp & Själdag där idag. Vet inte riktigt vad det innebär men jag antar att de har försäljning av mirakelgrejer som är bra för en och sånt, dock är det mest storseansen kl.15.30 som jag är intresserad av. Som ni kanske redan vet är jag ju intresserad av andevärlden och tycker det är mycket spännande.

Jag tror helt och fullt på att det finns ett liv efter detta. Det gör mig på något vis trygg också, att veta att man liksom inte försvinner utan lever vidare i en annan värld på den andra sidan när man dör. Och att våra vänner och anhöriga vakar över oss och guidar oss trots att de inte finns i jordelivet längre.
Den 17:e Mars ska förresten jag och mamma på storseans med Terry Evans, ni vet det svengelskt talande mediumet som brukar vara med i Det Okända på tv4+.
DET ska bli mycket spännande! Jag tycker att han är helt fantastiskt duktig.

2 kommentarer:

Marie sa...

Hur var det på storseansen? Jag skulle också velat ha vara där, tycker också sånt där är intressant :-)

Marie sa...

Vart ska Terry Evans vara då? Honom skulle det definitivt vara roligt att åka och lyssna på :-)

Blev väl inte av dels för att jag glömt bort att det var och sen hade jag inte frågat om någon ville följa med.
Men det går väl fler tåg hoppas jag :-)