söndag 22 mars 2009

Det var väldigt trevligt hos Gaby igår måste jag säga.
Jag kan ärligt erkänna att jag var sjukt sugen på att hänga med dom ut, efter att Gaby hade bjudit mig på tre Appletinis. Dock fick jag snällt vinka hejdå, gå åt motsatt håll och ringa efter Jonas istället när de styrde kosan mot stan vid 23.00-23.30.
Jag kom hem vid midnatt och det är jag idag väldigt glad över, för när klockan ringde var jag som en zombie och det hade varit tusen gånger värre om jag hade följt med ut och festat.
Men nästa gån SKA jag med ut!

Jag och Sara fick stå i kö på Donken och vänta på en sketen cheeseburgare i över tjugo minuter igår! De måste ha varit rejält underbemannade för vi såg bara en stackars kille i kulisserna, som alldeles svettig tog sig an alla beställningar ensam. Men ändå. Snabbmat heter det.
Vi jublade lite lätt när vi äntligen såg att de fylldes på med cheeseburgare, men när en tjej i kassan roffade åt sig de två sista och Sara fortfarande inte fått sin, brast vi ut i ett högljutt, unisont NEEEEJ! Och tjejen gav med sig och gav den ena till Sara. Respekt!

Sov i nästan 2,5 h förut när jag var hemma på rasten. Välbehövligt. Jag vet inte vad det är för något konstigt sömnbehov jag drabbats av, men jag är konstant trött. Även när jag sovit ut är jag skittrött när jag vaknar. Konstigt.

Well. Bjuder på tre bilder från igår. Vågar inte lägga ut någon bild på Jennie då hon brukar opponera sig.


Världens vackraste Gaby.

Världens sötaste Sara.

Robins världsberömda pose.



1 kommentarer:

Anonym sa...

Det tackar vi för =) Vore jag fotogenisk så skulle du gärna få lägga ut mig, men eftersom jag ser ut som en tomat, fjant eller grimaserande idiot på nästan alla kort så uppskattas omtanken! Kram på dig