onsdag 4 mars 2009

ÄNTLIGEN ser man några ljusglimtar i mörkret. Det var inte en dag för tidigt!

Ikväll ska nog jag och Jonas fira lite, han fick nämligen högsta betyg på sin senaste mattetenta! (Jag är såå imponerad! Jag själv är helt lost när det gäller matte.) Så vi ska göra lite varma mackor och ha soffmys tror jag.

De ringde från jobbet imorse och ville att jag skulle jobba i eftermiddag, vilket betyder att jag snart måste gå och göra mig redo. Är hungrig som sjutton men vet inte vad jag ska hitta på att äta?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid kul att shoppa!!! Hoppas din dag har varit fin, trots jobb! Kramiz M

Sara sa...

hej gumms! längesen nu, alltför längesen... måste bli ett tjejmys snart nu igen, ahde skitkul den kvällen! :) kanske med utgång som avslutning denna gången? vad sägs som nästa helg? och kanske en prommis innan dess? saknar dig sörru. har ingen dator hemma längre så därför jag inte kan blogga och kommentera. har stulit mammas lite så här i smyg nu. men vi hörs! puss smöla