tisdag 24 mars 2009

Nu har jag varit och slingat mig. Blev mycket mer nöjd än sist trots att det fortfarande är väldigt ljust. Den här frisören lyssnade iaf på mig och hade i några slingor med mörkare färg, även om jag tyckte att hon gott kunde ha tagit lite fler.
Besöket blev väldigt dyrt för min plånka, 550 spänn bara för slingning. Jag klippte mig inte ens! Är inte det lite dyrt för att vara i Grums? I stan kan jag förstå om det är en lite dyrare prisklass, men i Grums?

Jag funderar på att köpa ett sånt där hemmaslingpaket och göra lite mörkare slingor själv.
Fast fan vet om jag vågar. Det var lättare förr när man experimenterade och färgade hejvilt. Nu när man har flera olika färger blir det lite mer avancerat än att bara hälla i en flaska med mörkbrun färg i hela huvudet liksom.

Här nedan ser ni ändå resultatet.
Jag HAR ingen utväxt trots att det ser ut som det. Blixtens fel.


3 kommentarer:

Anonym sa...

nice nice! :)

Anonym sa...

Tjusigt! :)

Marie sa...

Snyggt :-)