tisdag 3 mars 2009

I knew it!
Jag skulle inte ha nämnt någonting om att jag började känna mig frisk igen. Jag skulle inte ens ha tänkt tanken. För vips, så kände jag helt plötsligt att jag har ont i halsen!
Yes, när snoret väl upphört att rinna och istället sitter som en stor plugg i snoken på mig är det istället dags för halsen. Jag har inte ens haft ont i halsen på flera dagar!
Jag har iallafall försökt lindra det hela med att dricka Liptons gröna pyramidte (med skitmycket honung i) som är ett av mina favoritteer.
Kan inte säga att jag känner någon skillnad, men någon nytta gör det säkert.


Jag och Jonas har nu spenderat en stund framför tv:n där vi har kollat på "Halv åtta hos mig" och sedan såg vi både på "Scrubs" och "The Office." Javisst, här har vi blivit lite crazy i afton och haft rena rama skrattfesten förstår ni. Men nu är det slut på det roliga.
Och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på härnäst. Läsa lite bloggar kanske.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag som hade tänkt skriva att du verkar haft en rätt bra dag på förkylningsfronten. Finns det inte nått nytt på apoteket som ska kunna ta bort halsont?

Anonym sa...

Ska också hålla tummarna för att du är mycket bättre i morgon :-)