torsdag 19 mars 2009

Hittills har det varit en någorlunda produktiv dag faktiskt, trots att jag tog mig sovmorgon ända till 10.30 imorse. Jag var galet trött när klockan ringde, så jag ställde om den till 10.30 och då var det jag som fick tokduscha och halvstressa istället för att hinna till vårdcentralen kl. 11.30.
Men det gick bra. Jag hade t.o.m tre minuters marginal.

När jag kom hem gjorde jag mitt yogaprogram för att varva ned och slappna av lite efter morgonstressen. (Hade ju tänkt att göra det tidigt imorse men jag sov ju istället, som sagt.)
Sedan är det som bekant städtorsdag här idag, vilket innebär att vi har städat. (Jag insåg att jag verkligen måste rensa lite i min garderob IGEN.)
Och så har jag betalat några räkningar och ringt och beställt tid för slingning, fick tid på tisdag eftermiddag. Sweet.
Nu tänkte jag snart slå en pling till Jennie och höra om hon vill med ut och gå en liten sväng, solen strålar ju!

0 kommentarer: