fredag 20 mars 2009

Idag jobbade jag till 14.00, sedan var jag på affären en sväng.
Nu sitter jag och försöker hålla mig vaken. Har varit så otroligt trött hela dagen idag.
Fick en extra jobbtur imorgon, skönt för timmarnas skull, men det hade ändå varit lite skönt att få vara ledig också. Dessutom är det en dagtur, vilket betyder att det inte blir någon sovmorgon. Klockan ringer strax innan 06.00.
Ikväll blir det fredagsmys med lite god mat och soffhäng. Det vill säga om jag orkar hålla mig vaken. Just nu känns det inte särskilt troligt. Sitter och nästan gäspar käken ur led här och ögonen är snustorra.

Känner att jag inte har så mycket att tillföra för tillfället.
Det känns som om jag denna veckan endera jobbar, sover eller tänker på/längtar efter att få sova. Kul.
Vi får se om jag orkar bege mig till Gaby imorgon eller inte. Beror på dagsform och eventuell trötthet.

0 kommentarer: