lördag 4 april 2009

Yes! Jag fick bort min delade tur imorgon. Känns så jävla skönt. Jag bytte med en tjej på jobbet, men för att jag inte ska förlora mina timmar så jobbar jag mellan 7.00-17.30. Det blir tufft, men vadsomhelst för att få kvällen ledig! Underbart.

Imorgon ska jag nog hem till lilla Mia en sväng efter jobbet om hon orkar med ett besök, för hon fyller nämligen 25 år! Dessvärre har jag inte köpt någon present än, men det kommer Mia. Lovar.
Fick ett jävligt roligt mms förut, men det säger jag inget mer om just nu eftersom jag inte vet om det är topsecret eller inte. Fast nu fick jag faktiskt ett sms från Mia där hon skrev att det är lugnt att berätta. Here it comes. Hon och Olle har gift sig! Jag är så himla glad för deras skull och jag torkade faktiskt bort en tår eller två (ja, okej kanske fler) när jag såg den fina bilden där de är nygifta. Så jävla vackert.
Jag ska pressa henne på massa detaljer imorgon tänkte jag. :)
Jag vill också!

Kvällens mat blev fyllt pitabröd med massa stekta grönsaker, creme fraiche med tomat & basilikasmak och en enkel sallad till.
Nu är det snart sovdags, har en lååång dag framför mig imorgon.


2 kommentarer:

Malin sa...

Mums det där såg smaskigt ut minsann! TACK, snäll kommentar och som vanligt blir jag glad! Kramiz M

Sara sa...

hahaha KÄNNING inte KLÄNNING ;D känning=lågt blodsocker. sorry, tänker inte på att alla inte vet vad det är :) ses snart! PÖSS