lördag 5 april 2014

Fan vad jag hatar det ordet, "avvakta"! Så sa doktorn. "Vi avvaktar några dagar och fortsätter som vi gör." Proverna visade något förhöjda levervärden men inget alarmerande tydligen.

Idag har hon mest sovit bara. Pratar knappt. När jag låg bredvid henne i sängen och sa att jag älskar henne och hon pep fram: älskar dig också mamma, brast det och allt uppdämt bara kom. Var tvungen att sticka ifrån avdelningen lite för jag höll på att få en panikattack. Är så orolig för henne trots att doktorn försökte lugna mig med att det nog inte är nån fara. Vet inte hur mycket mer jag orkar.

6 kommentarer:

Wilda Mathilda sa...

Åh, hjärtat! Min mage knyter sig när jag läser dina inlägg!
Jag hoppas verkligen att allt ordnar sig fort. Och vad du än gör, följ din mag känsla och stå på dig!
Kan det vara RS-virus? Äsch, jag bara spekulerar.... Bara det löser sig!

Många kramar!

Anonym sa...

Brukar läsa din blogg ofta, men brukar inte kommentera. Men nu måste jag bara skicka en kram! Och hoppas på en vändning snart för M! Kram

Milla sa...

Wilda:Tack snälla! Jag funderade också på det en sväng men jag tror dessvärre det är magen som är det stora problemet...

Anonym: Tack för ditt stöd och kramen! Det värmer. ♡

Jenny B sa...

Sänder en stor kram Camilla, brukar ofta läsa din blogg men sällan kommentera..
Hoppas allt blir bra med Lilla M nu & att ni får rätt hjälp..
Mina tankar är hos er & jag håller tummar & tår att allt blir bra.. Kram på er <3

Anonym sa...

Skickar en stor styrkekram! Läser ofta din blogg, men jag kommentarer aldrig... men nu kände jag att jag bara måste. Även om jag inte känner er, tänker jag på er! Kram

Astrid sa...

Även jag är en av de som är dålig på att kommentera. Älskar din blogg och tänker på er alla. Fruktansvärt att lilla M måste gå igenom detta. Massa styrkekramar till er! Du är en fantastisk mamma till dina fina flickor!