tisdag 22 april 2014

Ibland när jag tittar på M går nästan mitt hjärta sönder. Tvååringar ska inte vara sjuka. De ska inte gå runt med en jävla slang i näsan som de får mat i.
De ska vara pigga och glada och slippa ha ont.

M är förvisso pigg emellanåt,  men hon mår fortfarande inte bra. Det märker man inte minst på tålamodet. Plötsligt bara brister det för henne utan egentlig anledning, och hon klagar över magont varje dag fortfarande. Om jag ändå kunde få ta hennes smärta! Älskade lilla barn, vad mycket du får utstå. ♡

Imorgon ska vi till sjukhuset igen. Det ska bli intressant att se hennes viktutveckling. Och att få höra vad doktorn har att säga om att hon fortfarande har ont i magen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt hjärta går nästan också sönder när jag ser barn som har ont eller är sjuka...de ska ju inte behöva ha det så! Jag håller verkligen alla tummar och tår för att läkarna ska finna vad felet är så att Molly kan få hjälp!

Kram/Marie

Anonym sa...

Jag hoppas att det var ett positivt läkarbesök idag!! Stackars liten! / Linda