måndag 21 april 2014

Ja, nu är vi lite deppiga här hemma. M har ätit skitdåligt sen i lördags. Återigen säger hon att hon har ont i magen, kväljs och vill inte ha! Så oerhört frustrerande. Vi hade ju hoppats på att det "bara" var detta med mjölken eftersom hon faktiskt ätit rätt ok sen vi kom hem från sjukhuset. Men nu är det precis som det var innan och har varit de senaste 4-5 månaderna. :( vad är det för fel!? Nåt fel med hennes mage är det ju uppenbarligen, men VAD?

Och S har ju rs hon och hostar fortfarande. Ska höra mig för lite vad som gäller på onsdag när vi ska träffa läkaren igen. Har ju flera vänner med små spädisar som jag vill träffa utan att oroa mig för att de ska bli smittade. Hon är dock vid ganska gott mod ändå.
S skriker fortfarande massor och jag ska börja äta mjölkproteinfritt jag också och se om det blir bättre. Det måste bli bättre nu. Allting.  Blir alldeles dränerad av allt som hänt hittills i år.

2 kommentarer:

Marie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Marie sa...

Jag läste om det här i Allers förut, och kom att tänka på er:
http://www.1177.se/Varmland/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Invagination-hos-barn/

Men de kanske redan har kollat upp den saken?

Hoppas hon blir bättre snart i alla fall.
Kramar.