tisdag 8 april 2014

Nu har hon fått sond.
Det gjorde ont i varenda cell i kroppen på mig när de satte den och jag fick kämpa med alla mina krafter och försöka vara stark för Mollys skull och inte börja gråta. Hon var så duktig och tapper och det gick jättebra att få dit den. Hon hade fått lugnande innan.

Hon ska även testa mjölkfri kost några veckor och om en dryg timme ska vi och göra ultraljud på magen. Känns skönt att det äntligen händer något och att bollen är i rullning!
Min älskade lilla stjärna. ☆

3 kommentarer:

Indus sa...

Men lilla stumpan. Det skär i mammahjärtat när en liten ska behöva kämpa och slita så. Hoppas av hela min själ att bättring är på intåg. Kämpa kämpa!!!! Kram!!!

Anonym sa...

Stackars liten och stackars er! Fy vilken mardröm! Hoppas det vänder snart! Kram

Unknown sa...

Hej.
Har följt det här ett tag nu och håller tummarna för att det vänder. Jag känner verkligen med dig och din familj och hoppas att lilla M blir bra och att läkarna får reda på vad det är.
Prata även med lillasyster och förklara dina känslor, även om hon är så liten känner hon din oro.
Många kramar till er.
/Frida