lördag 8 november 2008

nu har jag städat och fejat hela dagen. äntligen färdig!
gud, vad skönt att ha det rent och fint igen.
har faktiskt inte gjort nånting annat idag, så nu tar jag mig en välförtjänt paus framför datorn. ska snart hoppa in i duschen och sen kanske kolla läget med brudarna och höra om det händer nåt kul ikväll.

vad trist det är nu när det blir mörkt så tidigt. dagarna blir så korta. det är ju becksvart ute nu och klockan är bara strax efter fem. löjligt.

nu ska jag göra en "cribs," välkomna hem till mig. :)


här är köket, med ett litet köksbord med en fruktskål.
de nya höstgardinerna är på plats i fönstret.
köket är tråkigt med vita skåp och luckor. men man får försöka göra det bästa av det lilla man har helt enkelt.

vardagsrummet, där vi brukar chilla framför tv:n. (nej, vi har fortfarande inte skaffat en flashig platt-tv, utan använder den gamla hederliga modellen som tjuter varje gång man sätter på den. när vår ekonomi blir lite bättre ska vi dock införskaffa en ny.)


vardagsrummet igen. svart, vitt och grått, med turkos som avbrytsfärg



och slutligen har vi "the master bedroom."
eller det enda sovrummet, kan man också säga.
"this is where the magic happens."
lite litet, men än så länge får vi plats. garderober är det dock värre med. nästa ställe jag bor på skulle jag vilja ha ett eget dressingroom, som man kan gå in i, med spegel och hela köret.

kylskåpet får ni dock inte se idag. ;)
det var allt från mig och mitt hem, tack för titten!

0 kommentarer: