måndag 2 december 2013

Veckorna går så obeskrivligt fort! Snart är vår lilla bebis här hos oss. Det känns fortfarande så overkligt! Det känns liksom som att bebisen inte riktigt är vår utan bara till låns. Jag har så svårt att ta in att jag verkligen ska bli mamma för andra gången.

Idag är det 1 månad kvar till det planerade snittet. 2/1 kommer bebisen äntligen till oss. Tiden fram till dess kommer gå superfort nu i juletider då det alltid är massor att göra på dagarna.
Jag har börjat packa bb-väskan lite smått och varje gång jag lägger ner nåt nytt blir jag lite pirrig.
Vi längtar så!

1 kommentarer:

jenny sa...

1 mnad bara åh va spännande :). packa väskan och boa in sig, myspys :). Har köpt lite julklappar på ebay, har även spanat på lite barnkläder :). Har skickat efter Thomas tåg till plutt, som han ska få i julklapp :). Blev riktiga fynd då det var fraktfritt :).