söndag 22 december 2013

M är hos sin mormor och ska sova där inatt. Hon ska passa henne imorgon när vi har ett barnmorskebesök (sista?) inplanerat, så då passade hon på att låna henne lite extra.

Jag har försökt göra lite nytta. Packat nästan allt som går att packa i BB-väskan, (hygienartiklar, MVC-journal, ID-kort och såna saker får ju vänta lite till) tvättat lite bebiskläder, strukit M:s julklänning och försökt sammanställa lite synpunkter att ha med imorgon till barnmorskan angående önskemål runt snittet. Ni får fortfarande jättegärna komma med åsikter/synpunkter jag kan ha med! Tycker det är supersvårt att komma fram till vettiga önskemål.

Ikväll ska vi göra hemmagjord pizza och baka en glassig, fryst kaka som ska med till julbordet. Sen har jag en känsla av att det kan bli sängen rätt tidigt. Jag sov praktiskt taget ingenting inatt. Jag var så jävla täppt i näsan och hade döont av foglossningen så jag hittade ingen bekväm sovställning alls. Dessutom var jag uppe och kissade FYRA gånger under natten. Jävligt typiskt när M sov som en prinsessa ända till 8.45 imorse!


0 kommentarer: