lördag 15 februari 2014

Idag har vi varit hos svärföräldrarna. Det var dags för familjens årliga fototävling. Supertrevligt som vanligt och det var kul att få träffa barnens nyaste lilla kusin som är 4 veckor gammal och bor i Stockholm i vanliga fall.

Lillasyster höll sig lugn och snäll. Tills vi kom hem. J hann bara ställa in babyskyddet i hallen och så började hon gallskrika. Välkomna hem liksom. Sen skrek hon i ungefär tre timmar. När hon vrålar som mest sväljer hon massa luft som gör att hon får ÄNNU mer ont i magen. Inte bra.

Nu har hon iallafall lugnat sig och ligger i min famn och halvslumrar. Jag ska gå och lägga mig för ögonen går i kors på mig och jag vill hinna sova nån timme innan det är dags att gå upp och amma. Godnatt!

Uppdatering: Jaha. Jag hann lämna lillan till J, borsta tänderna och precis krypa ner under duntäcket och sen drog hon visst igång med skrikandet igen. :(

0 kommentarer: