fredag 21 februari 2014

Undrar om M fått nån lightversion av magsjuka? Efter lunch kräktes hon upp alltihop igen. Sen har hon bajsat tre gånger, kittfärgat. Hon orkar inte äta. Har bara fått i henne pyttelite yoghurt och några klunkar nyponsoppa på hela dagen. Hon säger att hon har ont i magen men är relativt pigg ändå än så länge. Hoppas hon mår bättre imorgon!

Jag la mig och vilade i 2 h nästan när J kom hem. Sov dock inte så mycket men det var ändå skönt att ligga ner. Nu har jag fått huvudvärk igen så jag ska stoppa i mig ett par panodil och hoppas det lättar lite.

1 kommentarer:

gäst sa...

Kittfärgat? Ring sjukvårdsrådgivningen! Har diskuterat barnbajs med mitt yngsta barns barnläkare flera gånger och han återkommer alltid till att "sålänge det inte är vitt är jag inte orolig". Så om det är kittfärgat skulle jag definitivt åtminstone ringa. Håller tummarna för att ni får se ljuset i tvåbarnslivet snart!