fredag 21 februari 2014

Var uppe med lillan till närmare midnatt. Hon vaknade såklart efter typ en halvtimme igår. Sen har jag fått väcka henne två gånger inatt för mat, vilket hon var totalt ointresserad av och käkade bara ett par minuter.

Nu vaknade M 5.25 och vägrar somna om. Nä, hon ville upp och leka hon. Annars brukar hon faktiskt sova till ca 7. 30-8.00 åtminstone.
När ska JAG få sova? Jag är så trött och orkeslös att jag börjar grina snart! Har aldrig varit såhär trött någon period i mitt liv förut.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker verkligen synd om dig!! Hoppas att det vänder snart! / Linda

Anonym sa...

Måste du väcka henne när hon äntligen sover?

Milla sa...

Jag har också funderat på det! Känns ju inte kul att behöva väcka henne när hon väl sover och speciellt inte när hon är så trött och knappt intresserad av att äta ändå. Det var bvc som sa att jag skulle det pga hennes dåliga viktuppgång. Men jag undrar om det gör varken till eller från när hon äter så lite? Ska väga henne till veckan igen och fortsätter hon att gå upp bra tänker jag sluta med att väcka henne.

Anonym sa...

Jag tror hon vaknar om hon är hungrig. Det är inte bra att bli väckt, speciellt inte om hon kommit in i djupsömn... viktigt att hjärnan får vila också!

Milla sa...

Det låter väldigt vettigt! Det händer ju så mycket i utvecklingen nu också så det är klart att hjärnan också måste få vila.