onsdag 1 juni 2011

Jag vaknade som vanligt vid 8-tiden imorse, men lyckades faktiskt somna om och vaknade strax innan 9.30. Skönt! Min treledighet är över (gud, vad skönt det har varit att vara ledig!) och idag väntar kvällsjobb. Imorgon jobbar jag dagen och sen är jag återigen treledig(!) Såna veckor skulle jag inte ha något emot att ha varje vecka. Höhö.

Känner mig lite snorig idag och vet inte om det beror på en begynnande förkylning eller allergi? Nåväl, så länge det inte är värre så går det väl an! 1:a Juni idag. Fan, vad veckorna går fort. Snart är det höst igen. Nä, nu ska jag inte vara sån. Men sommaren har en förmåga att glida förbi i ett rasande tempo.

Förövrigt är jag lite irriterad på allt som skrivs i tidningarna om kungen just nu. Han är i riktigt blåsväder. Han anklagas för både det ena och det andra, men dementerar hejvilt alltihop. Det är någon jävla klappjakt från media och de vill gärna sätta dit honom. Låt den stackars gubben vara, säger jag. Och ägna er åt VIKTIGA NYHETER istället. Sen kan det diskuteras i det oändliga hurvida vi ska ha monarki i Sverige och vad kungen egentligen fyller för funktion. Men jag tycker det är bisarrt att de jagar honom som de gör nu, pga något eventuellt besök på ett par strippklubbar?






Kungen i blåsväder.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha eller hur, så jävla löjligt, OCH om gubben gjort det liksom :P hans liv, låt han va ;D men han kan ju gott erkänna :P

/lising

Anonym sa...

Håller med föregående talare:) Men det är klart, det finns väl ingen jordbävning just nu att skriva om, så då skriver dom om kungens eventuella strippklubbs-besök istället. Jävligt intressant. Som jag har undrat över om han brukar gå på det liksom:))//Kramar Louise

Pearldrop sa...

Strippklubbar? Det ska han ju definitivt inte befinna sig på, företrädare som han är för Sverige.

Det är kvinnoförnedrande skit rent ut sagt. Fast det passar väl den ofrivillige monarken rätt bra.

Nä, jag vill inte ha monarki.

/Linn